Monday, September 20, 2010

Losing You , Teardrops

FB:

sMAT GLER PIC.....!!!!!
HGAHAHAHAHAHAHA....
SEMBANG POMPANG....
HABUK XDA....
NIK2.....

AND TEXTING . . . . .


unknown: Aloo..?sowi,kdt xde
Aku:hah?
unknown:slap2..membe kne kan ak..hak2
Aku:takpetakpe
unknown:npe ak ckp ngan ka,ka wat xtau je..kerek je..
Aku:Bile?
unknown:tdi..bngang je ckp ngan ka..ckp 10 bls sepatah..nyesal sungguh
Aku:Bwt pe ckp dgn ak.Ak kan seorg yg ckp je lebih tp habuk pun takde. Buang masa je ckp dgn ak
unknown:ok2..aip..trse ke pon..haha..
Aku:Dahtu, e2 fb aku. Kau cmnt dkt c2. Mmg ahh kau cite pasl aku. Takan ahh kau cite pasl org lain. Ingat ak takde prasaan ke kau buat mcmtu
unknown:halamak. ad owg mara..trase?bgs2..pdam la komen tuh..ka mmg smbg pompang,pe pun xde.otw nk brubah..ceyt
Aku: (ta reply)

p/S:FYI, aku mmg nak brubah. mmg aku ckp dgn sume. include kauu. Tp bdk2 lain tak ckp pe punn. aku terima teguran kau. trima kasih prihatin dkt akuu.Tp sedih ahh tgk kau. Bkn sng nak brubah fully wei. Kau ckp mmg sng. aku ckp mmg sng. Nak buat susa. takan arh aku ckp arini , esuk trus tak brubah. Mayb bule. tp takat 2 3 hri jea wei. aku bukan pompuan hipokrit. Aku jd dri aku. Egat pompuan yg pkai tdung tu sume baik ke wei. sorry ahh. Dont judge the book by its cover. Dari dlu mmg aku freehair. takan ttbe bole brubahh. soryy lahh. aku KECEWA dgn kau sbb kau ta phm aku. I tot kau kwn yg boleh mmhami akuu. N aku ucp trima kasih sbb bg nasihat dgn cara mcm ni kat akuu.

2 comments:

Nurul Tischka said...

aku sokong kauuuuu 10 belas peratusss :D ILY ILY

nik azny said...

Iloveyouutoo der :) tq