Sunday, June 12, 2011

Diserbu Fans di Putrajaya

Salam

Apekehal tak Post2 entry ni. Dah 2 hari. Hatuihhh. Baru dua hari der* Dalam hati asek terpikir nak pos nak post nak post. Tapi takde masaa nak tulis. Ape yang busy sggt nyaa. Bukan holiday pi penang ke, pi melaka ke. Pi putrajaya je punn. Weyy lu ni gelabah laa. Hihi. Dekat putrajaya pun banyak laa tempat2 yang best. Tak dea best mana. Aku ni dah lama bertapak dekat putrajaya tapi tak penah pi tempat2 dye. Membe2 lain duk sibuk gi merantau putrajaya. Nak jugak merasa. Huahuahua. Meh aku kenalkan rumah aku bertapak dekat mana. Korg jgn la pi rumah ni sbb nak minx sign aku. perasan yg melampau* Ekceli tu rumah kakak aku dekat presint 18. Dekat dgn tempat futsal, kalau kauorg nak tau* . Dalam jam9 kott pergi Masjid Putra , Bukan nak solat subuh der. Subuh 6pagi tadi ,Wa saje bagithu nak ckp solat subuh. Okokok sambung , Masjid tu spesial sikit dari masjid2 biasa. Org luar boley masuk dlm tuu. Maksudnyaa, ia dijadikan tempat perlancongan. Aku baru tau time aku gi sana sebab rmai pelancong datang. Tapi siapa yang tak menutup aurat kena pkai baju biru seperti dibawahh. Sebab nak jaga lah kan. Tak kan pelancong pkai singlet msuk masjid ttbe jee. Lebih la tu derrr.


p/s : Aku bukan tak menutup aurat. Terkurang menutupp :)

Sedang sedang melangkah masuk je, aku diserbu oleh Fans dari taiwan. Ek keleyy, Sabar dulu aku tak mandi doo jalan jalan putrajaya ni. Hampehh =.= Nak buad acane dah sesak orang semua nak bergambar. Haipp paangggggggg! lempang diri sendiri jap* Berangan lagi pulok. 'Tang mana ang ada fans hoii'. 'Takde siapa kenal ang lahh'. Haisshh' Biarlaah aku nak berangan kejap pun tak boley?' Ekceli orang taiwan ni minat sangat dengan beby. Dah time tu aku pegang anak buah aku pasal tulah kena serbu. Tapi pelik laa, macam dekat negara diaorang takdet lain dari beby pulok kan? Lain lah kalau anak buah aku tu bersifat lain daripada yang lain dari beby lain. Macamlaa hadif tu bermata tiga, bertelinga empat, bergigi tiga?? Ecehh memang pun gigi baru ada tiga. Hadif tu buah aku* Tak percaya diaorang serbu aku?? Meh tengok


Dahla tengah serabut aku, lagi mahu bergamba. Haih sesak napass :/

Haa baru percaya kau orang err. Nasib baik mereka tak curi bawak hadif. Fuihh itu jela dalam pikiran aku time tuu. Cuak plus gelisah diri. Nak cakap kat kau orang, kalau nak akad nikah pi la dekat masjid ni. Kalau kau orang berada berdekatan putrajaya*. Sebab masjid putra memang cantek plus besar sangat. Time aku pi tengok dalam masjid tu , beratur pengantin nak akad nikah. Dua tiga pasangan jugak arrr. Fuihh kalau aku taktahan dah nak akad, tak sabau. Hahah. Tapi banyak sangat lah taman dekat putrajaya ni. Shopping mall pun nak harap alamanda. Itu dah duapolohratus kali pergi. Dah sampai kena dengan cleaner tu. Nipu je lebih* Nw, kalau nak duduk aman2, pelishhh la beli rumah kat sini. Cantek, besau plus harga lumayan. p/s ; selamat melancong :)

No comments: