Friday, June 24, 2011

Segment Membilang Hari ke-sembilan

Salam blogger ,

Kenapa erh kucing kurang makan frieskies? Bukan itu memang makanan dia ke? Ini tak pula menyibuk gesel kat kaki masa aku makan. Kau ada makan sayur sayuran ke hah gemok? (gemok nickname kucing aku). Ibarat budak kecil kena makan nestum tapi taknak , nak makan ikan banyak tulang. Mungkin fireskies tu dah masuk angin kot sebab aku tak ikat bungkusan tu dengan getah. Mungkin kott? Tapi itu bukan topik aku harini, hihi. Mai kite hai-light besau2 tajuk entry diatas 'Segment Membilang Hari #9'. Dalam pelbagai bahasa dikenali sebagai'Count the day' , 计算9,துண்டு தினம் # 9 எண்ண, 세그먼트 하루 # 9 카운트,Segment count ng Araw # 9, Segmento contare il giorno # 9, Segment računati dan # 9. Nah kau. Ni bukan 1mesia dah. Ni satu dunia satu mesia. Hihi. Terimakasih kuat dekat pakcikGOOGLE err. Ilabyou. Segment ni bukannya apa, nak bagitahu korang semua apa yang akan aku lakukan pada hari yang ke-sembilan tu. Jeng jeng. Pergi dinner ke? Tarikh tunang ke? Puasa ke? Eh eh taktahuu. Kalau korang tahu cuba la jawab.
Hadiahnya bagithu dulu :

dua bijik gula2
Satu batang eskem

Cukupkan ?






p/s : Tak sabar menanti Hari ke-9
p/s : Korang boleh juga teka apekah hari yang kesembilan
p/s: Hadiah menanti
p/s: Hari2 akan mempublish comment korang yang bernas :)
p/s: Hadiah tajaan korang sendiri. hihi
p/s: bermula pada hari ini :)

Selamat mencuba

No comments: