Monday, July 4, 2011

Bukan ayam bersalut tapak kaki


Assalamualaikum,

Ciss, dah berhabuk belog aku ni. Gara-gara takde masa*alasan semata-mata. Dan mengalami sakit tekak yang agak tak siyooook. Gah! aku takley makan yang pedas2, minum ais, makan ayam (bukan ayam bersalut tapak kaki [KFC]).Demm. Apelah salah ku. Aku ingat sakit tekak ni sakit biasa je. Siasatan punya siasatan aku jalani, aku mendapati ada duamakluk kecik disebelah atas tekak. Alololor comeynya. Hatuihhh. Pasal korang ada kat situ ler aku sakit tekak yang amat ni. Rupenya ada ulser kat tekak. Cewahh takde tempat lain err korang nak bergayut, atas tekak aku jugak. Sob sob sob. Takpe! Hidup perlu dijalani. Okay nak bagitahu orang kampung ye, PAKCIK, MAKCIK, SEDARA MARA, SETERUNA RUNA, JIRAN SEBELAH yangggggg aku dah balik Ipoh. Yeay yeay yeay! lompat agak deras*Sabtu : arrived Ipoh. Ahad : Tengok 'SEKALI LAGI'*jangan tanya dengan siapa. Senin : Misi mencari kasut untuk ke kelas. Okay dah dapat kasut kaler kuning vincci tajaan Vincci sdn.Bhd , Pastu merayau Botani. Selasa?? Nantikan. . . . . . . Dikesempatan ini, aku nak ucap 'selamat belajar kepada budak-budak baru masuk' (budak lah sangat) Terutama para-para Junior aku di Politeknik Ungku Omar , Ipoh (PUO) . Adik angkat aku pun masuk sini kott. cewahh. Gumbira hati. Disebabkan oleh hal semalam, aku terpilih dari Belog cik BUI, aku teringin plak nak buat satu CONTEST! untuk reader, sebagai penghargaan korang follow aku. dengan ini, kita boleh kenal dengan cukup erat. ECEWAH! hihi. Nak tahu CONTEST ape??? TUNGGGGGU ye :)



Untuk tatapan umum. SOLI kalau tunjuk muntut* Bersama incek dagu


1 comment:

.fariza. said...

acecece.
romantika tu. -.-