Saturday, July 23, 2011

Err Err, kawan i cari TONE

Assalamualaikum

Ehem ehem , angkat angkat kening. Siyesly sedih bila tengok visitor belog ni. Makin lama makin sedikit , bagai menunggu duit turun dari langit. Menangis airmata kuning pun takkan dapat. Punya lah sedih visitor 200+ sahaja. Hmm. Alhamdullilah! Ada jugak yang sudi membaca walaupun last entry tu korang baca asek Wordlesswednesday je. Ape yang busy sangat sampai dah dua minggu tak hupdated? Jom saksikan kerja separuh mati bila dah masuk poli :

1. Latihan math yang bertimbun membuat hati semakin sayu serta pilu macam takdapat raya dengan keluarga
2. Engineering survey Assignment Edm yang akutak tahu macam mana nak cari maklumat
3. Presentation tamadun : Faktor-Faktor kegemilangan Turki Uthmaniyah & Sumbangan Tokoh Tamadun islam Errr yang aku sendiri macam takpenah belajar time FORM dulu
4. SoftSkill : Power Point carta alir yang tak lengkap lagi. Tunggu Encik Wan Basha baca mesej cintan cintun kat aku . Haha
5. Land law : Cari geran Tanah. Ini kerja aku paling confius. Geran tanah siapa pulak aku nak cilok ni . Hai-ahhhhh

Itu baru sebahagian je korang nampak. Ada lagi satu setengah inci kerja lagi belum di taip. Nampak sangat aku bajet busy. Okay done pasal kerja. Nak di cerita kan , ada dua helai budak perempuan masuk gardien konon nak beli product SIMPLY SITI. Konon ada disini ye* Tup tup tup. Ada makcik sales women datang then tanya dua helai budak ni. "Adik nak cari ape?" Sehelai budak berkata " Err Err, kawan i cari TONE". Apekena sehelai budak ni? Apekah TONE? bisik makcik tadi. Ekceli aku nak cakap TONER. Grr. Gagagagaga ramaramama bad romance~. Dah kena seikat malu yang teramat. Takpea2. Then makcik tu promote product lain dengan sesuka hati dia je sampai dua helai budak ni tak tahu nak ckp apa dan lalu membeli nya bagai dipulau oleh orang nepal. Cisss baru nak terasa macam orang dewasa nak pakai Simply Siti :'( Ciss lagi sekali, nampak sangat sehelai budak tu adalah aku. Hihi Sokay, sekarang nak try product Nano white dulu. Sebab muka dah bertompok2 kehitaman :(


Sedang rindu pada incik dagu panjang yang sedang mengikuti aktiviti Wartaniah nya


P/s: Happy Reading :)

No comments: