Friday, June 3, 2011

Dinaikkan pangkat menjadi CEO pada awal usia, Yahoooooo!

Paaaraaapaaapaaapaaa i'm love in it~ Selamat pagi kak kiah hui bangunnnn! Hugarrrrrggghhh, ankat ketiak sambil mguap* Harini aku pergi Zoo. Wuuu~ Tapi den pun tatahu Zoo celah mana tah pergi. Tapi tak mgapa laa sbb tak pernah pun pergi Zoo mahupun zoo negara, zoo taipingg, zoo ape lagi? Tunggu aku ada ank 15 nanti baru p Zoo, Ahaa :) Jalan pnye jln pnye jln nampak sekor binatang ni tga tidur! Ewah ewah siang2 tdr plak! Wa dtg nak tgok Lu arhh. Then, dtg sorg pakguard ckap'Adik nak masuk tgok binatang ni?'. Amboi amboi, pakcik ni mau aku mati Free je ke? Tak pasl2 aku dlm perut binatang tuu. 'Boleh masuk ke pakcik?' Aku pun tanya dedik* 'Boleh je, ce masuk ce masuk' Eleleley pakcik ni. Then aku pun masuk laa. Ttbe je aku lari dekat binatang tu da peluk!. 'NINI NINI NINI, ada nampak tak kunci kereta abh' Mata bukak pelahan lalu ckp 'Tak nampak laaa' . Fuhhh apesal aku mimpi peluk GAJAH plak ni? Ada ape ape maksud ke? Ank Sultan nak meminang ke? Duit turun dari langit ke? Jadi CEO ke? Haha takde kena mgena langsung! Haih haih. Jap tepat menunjukkan 7.00pagi. Ni Entry paling terawal aku buad. Bangun gosok gg then online (tak mandi pun takpe k) Berfikir today nak buad ape yee. And pasal #adindaevans tuu, Terima kasih kepada rakyat malaysia yang ambil berat pasal dye. Tak kisah laa dye bdk umur 14 ke 23 ke 35 ke , Semua org melakukan kesilapan. Kita bukan sesiapa nak mghukum dye. Dye dah sedar salah dye pun kira ok! Mungkin dye tak sengaja bgthu bnda mcmtu. Dah dah mcm ceramah pulak! Off pasl dye okay! :) Hugargggggghhh, sambung tdr balik bole? Heheh Goodmorningggg World :D

No comments: