Friday, June 3, 2011

Adinda Evans, saying apologize??

Selamat malam ~

Ini satu lagi sambung dari cerita adinda evans tuu. Sorry2 , bukan nak memperbesarkan cerita, tetapi hanya nak myampaikan berita. Sudah sudah la tu pasl dye. Kite bukannya sesiapa nak mghukum dye. Alhmdlh dye dh sedar kasilapan dye. Evryone make mistake okayyy. So, ini lahh notes yang dye bagi ;

"First thing this is my private account tk ramai yg tahu okay ? Second thing aku nak mintak ma dekat rakyat malaysia because aku tak sepatutnya keluar kan statement about dara dekat blog aku , yess aku salah about that ! memang kalau pasal dara ke pasal benda-2 lucah ke cepat betul tersebar kan ? aku tahu korang prihatin , korang care pasal aku supaya aku tak buat lagi benda-benda yang memalukan . aku tahu rakyat malaysia ambil berat sesama sendiri , but if rakyat malaysia ambil berat sesama sendiri , why perlu buat account about me ? cakap aku bangga tkda dara apa semua ? time tu aku tengah bengang dengan dia thats why aku tulis macam tu , aku tak bangga weh . sejujurnya aku tak pernah bangga aku dah takda dara , aku anggap diri aku nie macam sampah , itu yang korang cakap kan ? aku tak kesah if korang kutuk aku , cakap aku sundal apa semua , itu pendapat korang kan ? aku boleh buat apa ? aku sedih je sebab korang cakap aku macam tu , sebab aku nie tak perfect mana pun . if korang cakap aku nie sah masuk neraka , korang sapa nak tentukan aku masuk syurga or neraka ? Allah itu maha adil wehh , Dia tak pernah buang umat dia . Dia nak umat dia bertaubat je bila melakukan kesilapan , Yes one day aku akan bertaubat InsyaAllah , aku nak korang doakan yang terbaik je untuk aku . aku tahu lepas nie korang akan cakap " kau sapa nak suruh orang doakan kau? kau dah kotor perempuan sundal " kan? tak pelah , aku mengharap je korang buang la semua acc yang anti aku or what . sorry about my blog , if korang ada dekat tempat aku pun korang akan buat macam tu jugak . and thank you so much untuk sesiapa yang wish birthday aku , sokong aku supaya bertaubat :) and sekali lagi aku mintak maaf dekat korang semua . Asalamualaikum .

No comments: