Thursday, June 2, 2011

Makcik Hajjah Siti Al-Wuzara pulak dah!

SALAM. . .

Mengucap panjang-panjang bila ada yang post pasal blog seorang hamba Allah SWT yang bagi aku sudah cukup-cukup menyesatkan. Tak habis habis dunia ni. Identiti pemilik blog itu masih tidak dapat dikesan. Islamkah dia pada asalnya kerana kalau dah macam ni nak panggil Islam buat apa kan.? Ke dia non-muslim yang memang berniat nak menghina Islam.? Banyak dah andaian aku dengar. Aku malas nak cakap banyak. Korang nilailah sendiri dan tengok perkara yang mengaibkan yang dia dah buat :


(click utk tumbesaran yg lebih)

Bila den baca tweet dye, mmg rasa lawak pun ada. Bg mengucap jee aku baca tweet Mokcik ni. Aku rasa ada msalah jiwa & raga kottt. Dunia2. Tak habis pasal adinda evans ni pulok ada makcik sorng plk buad hal. Haha. Nwy, Thank to alyaninadzirah pasal entry dekat blog dye. Act pasl makcik ni dah lama. But aku baru tahuu sekarngg :0

No comments: